Wednesday, December 28, 2011


අප්‍රසන්න ප්‍රථම ප්‍රේමය.

මුලින්ම මා එක්ක ගැහැණු ලමයෙක් යාළු උනෙ මම උ/පෙ කරන කාලෙ. ඒකම තමයි වෙච්ච පලමුවෙනි වරදත්. උ/පෙ සාර්ථක නොවෙන්න විතරක් නෙවෙයි, යාළුවීමම ලොකු වැරදීමක්. මම ට්‍රයි කළේ අල්ලපු තාප්පේ හිටපු ලමයට. ඒ ගැන කතා කරන්න ගිහින් යාළු උනෙ එයාගෙ යාළුවා. තාප්පේ හිටියෙ පොස්ටරයක් නෙවෙයි, අල්ලපු ගෙදර තාප්පෙන් වටවෙච්ච ගෙදර ළමය. ඕකවත් තෙරෙන්නෙ නැද්ද? 

ඒ ළමයගෙ විශේෂය තමයි, මම කසාද බැඳපු නෝන හැර මාත් එක්ක යාළු වෙලා හිටපු මට වඩා බාල එකම ළමය.

ඔය අතරෙ මට සහ මගෙ යාළුවෙකුට තවත් අක්ක නගො දෙන්නෙක් මුනගැහුන. ඒක වුනේ අපේ පරිප්පු ඉස්කෝලෙ තිබුන ප්‍රදර්ශනේක අන්තිම දවසේ. ‍යාළුවගෙ වදේට අපි දවසක් double date (DD) එකකට ගියා. මේක අර ලා බාල ලමයට ආරංචි වෙලා ඒකි STF කොල්ලෙක් එක්ක යාළු වෙලා මට පොල්ල තිබ්බ. මමත් ඒක එහෙම උන එක ගැන බොහොම සතුටු වෙලා ඒ සම්බන්ධකම් දෙකම වහල දැම්ම. ලස්සනම දේ ඒක නෙවෙයි.
අපි DD යනකොට මාත් එක්ක ගියෙ අක්ක නැඟී දෙන්නගෙන් අක්ක, (මගෙත් අක්ක කෙනෙක් වෙන්න තරම් වයසයි.) මගේ යාළුවා මට වඩා අවුරුදු දෙකක් වයසයි. ඌත් එක්ක ගියේ නංගි. අන්තිමට ඒ අක්ක මගෙන් හැලුන හැටියෙම මු නංගිව හලල අක්ක දා ගත්ත. ඊට පස්සේ මම දන්න එකම දේ මගෙ යාළුවා Papua New Guinea වල මහ බැංකුවේ ලොක්ක විදියට පත්විමක් ලැබිල එහෙ ගිය බව විතරයි.


**************

ඊ ලඟට මගෙ බාඳුරා මලට බැඳී අන්ධ ප්‍රේමය. ඒක ගැන දවස් ගානකට කලින් ලියල තියෙනවනෙ. ඒ ළමයත් මට උල්පන්දම් දුන්න කියල මම ඒ දවස් වල චෝදනා කලාට දැන් මම දන්නව ඒ ඔක්කොම මගෙම වරද. සිකුරු මහ දශාව ලැබුවම ඔයවගේ මෝඩ වැඩ වෙනවලු. අවුරුදු 20 කට පස්සේ හරි මොලේ පෑදිලා සමාවෙන්න කියන්න ගිහින් තවත් අලුත් ප්‍රශ්න ඇති වෙයිද දන්නෙත් නැහැ නේද?
 

**************
නැවතුම අංක තුන. ඔයාගෙ ගම. මුහුදු හතකටයි වනාන්තර හතකටයි කඳු හතකටයි එහා තිබුන පුංචි ගම.


දැන් ඉතිං ඇස් පියාගෙන අතීතය මතක් කර ගනිමු. පුංචිම පුංචි කාලයක් උනත් ඒ අතීතය සුන්දරයි.

No comments:

Post a Comment